Víc než jen obyčejný rezervační systém pro cestovní kanceláře

Jelikož známý řešil problém s výběrem rezervačního systému pro svou stávající cestovní kancelář, rozhodl jsem se, že mu trochu pomohu a zmapuji, jak se věci mají v sekci systému pro CK. Ono systémů je dost, ale když už přecházet z nějakého zaběhlého řešení, tak ať je to co nejjedodužší a ať to přinese co nejvíce.

Cestou internetu jsem narazil na několik systémů. Většina z nich umí spoustu věcí, ale je na nich dost poznat, že je někdo spíchl před deseti lety a mají tu nejlepší éru již za sebou.
Našel jsem ale nový, zajímavý rezervační systém SYREZ, který vypadá úžasně na pohled, vypadá že udělá vše co od něj budete chtít, tak jsem se rozhodl to vyzkoušet.

První dojem byl samozřejmě super, protože je vidět, že systém je nový, drží se nových technologických možností, jako je provoz z telefonu. Jedná se o online systém, takže stačí pouze internetový prohlížeč. Uživatelsky příjemný vzhled mě potěšil hned zezačátku, tak jsem začal zkoumat, co systém vlastně všechno umí.

Samozřejmě, umí rezervace, to bychom od něj očekávali, ale co dál? Jakmile systém naplníte svými daty (což s automatickým importem dat z invie, či cesysu je hračka), projdete jednoduchým nastavením a máte i celou webovou prezentaci. Na té mě zaujala okamžitá kalkulace cen zájezdu. To že je systém propojený s webem je samozřejmě plus, protože už není potřeba mít vše zvlášť a nějak vše ohýbat dohromady.

Stejně tak jednoduše jsem zapl, které zájezdy chci exportovat a již jsem mohl nahrát první exporty zpět do invie, cesysu, nově jsem taky mohl exportovat na sdovolenou.

Systém se taky umí propojit s bankou a hlídat všechny splatnosti za mě. Stejně tak za mě komunikuje se zákazníkem. Žádá ho o doplnění všech údajů, které po něm potřebuji, zašle mu smlouvu k podepsání, poté údaje k platbě. Prostě všechno funguje samo. Začíná to vypadat jako přesně to co hledám… Úspora času!

Projíždím, co tak umí dál a zaujal mě modul na newslettery, tak jsem si ho musel ihned jít ošahat, jak to vlastně funguje. No jedno velké nadšení. Systém očividně umí moc dobře pracovat s daty, které má. Za 5 minut jsem byl schopen odesílat novinky emailem. Stačilo si vybrat že chci odeslat tenhle zájezd, tyhle termíny a přidat nějaké texty, hodil jsem tam nějakou fotku a vypadalo to parádně.

Koukám, že rezervace, kterou jsem si vytvořil už mě vybízí, zda ji chci zaslat do pojišťovny a tak pojistit cestující. To jsem ani nečekal, že něco takového jde. Do toho mi systém říká spoustu dalších užitečných informací, abych byl v obraze. Ukazuje mi, kdy mi mají přijít peníze, kdy mi kolik přišlo. Jo, to je ono!

Stačila hodina a byl jsem rozhodnutý, že tohle bude to správný řešení, které můžu vřele doporučit. Tolik věcí jsem od toho ani nečekal a velice mile mě to překvapilo.
Proto se s tím taky musím pochlubit, protože dobrá práce se musí pochválit.
Nejde tedy jen o obyčejný rezervační systém, ale rovnou o kompletní ERP systém pro cestovní kancelář, který dokáže ušetřit spoustu času a funguje v podstatě sám.

No nechám to na Vás, vyzkoušet jej můžete přece taky. Jde to rychle a zdarma.
Zde přikládám odkaz: www.syrez.cz

 


Koupit reklamu pod tímto článkem
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *